Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за крайно гърне

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Някакви технически познания- благодаря за оценката виждам и правя неща за които дори не подозираш че съществуват.
    Браво. Туи относно Алфите ли са неподозираните неща?
    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 09:47.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #17
      Това е българския манталитет, всеки почва да се доказва какво може и какво е правил и почва едно мерене на п*шки. За това е форума, да си дадеш мнението и човека отстеща да прецени дали да се вслуша в съвета. Не да си обяснявате кой е по прост, щото в форума няма какво да се доказвате и ставате смешни. Айде сега ми обяснете и аз колко съм прост.
      Весели празници!!!
      sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

      Comment


      • #18
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:01.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Браво. Туи относно Алфите ли са неподозираните неща?
          Алфата е просто някаква кола с недотам добра репутация. Не е нищо по специално.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Гайдаров, у мен възникват няколко фундаментални въпроса- как гърнетодупкателите определят коя е най ниската точка на гърнето, с воден нивелир или по-сложна технология, нивелира ли се преди това самата кола, къде се пробива- в предната част, водата да изтича при спиране. В задната- да изтича при подаване на газ или в средата- да изтича при престой?
            Тази информация за дупката май не е копи -пейст.
            Използвай високо-професионалната си мисъл, за да разбереш, как.

            Или може да пробваш с докосване.

            Ако въпреки това се затрудняваш, прояви нужното уважение и ще получиш допълнително ноу-хау.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              С теб никой не говори. Не виждам да съм те попитал нещо.
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:48.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Лорди в тоя форум наблюдавам от известно време влизаш само да напишеш колко си велик и как сглобяваш совалки за НАСА и до там. Кога си помогнал скоро на човек тук ?
                Само критикуваш. И до там.
                Не искам да защитавам никого, ама аз помощ от Екотроника съм получавал многократно, от теб само чета, че си велик.
                Mercedes S320 W220
                Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 mJTD 16v 140cv+++

                Comment


                • #23
                  Между гърне и гърне има разлика. Карал съм Алфа на газ и съм страдал от същия проблем с гниенето. Оригиналното гърне е алуминизирано и издържа доста повече в сравнение с разни други. След оригиналното сложих обикновено и изгни за една година, а и колата звучеше като Москвич. После си купих Полско пак алуминизирано и след една година нямаше ръжда, колата вървеше доста по-добре и звучеше доста по-добре. Тоя номер с отвора съм чувал за него , но не съм го пробвал.
                  Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
                  За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

                  Comment


                  • #24
                    Не знам дали на някой му се е случвало да му замръзне конденза в гърнето, затапвайки ауспуха. Симптомите са - моторът пали, работи 2 - 3 секунди и гасне.
                    При такава една случка един човек с побеляла коса ми препоръча това с отвора.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Саско или както там ти е името, всичко това моето момче показва, че не те бива дори с търсачката. И иди сега си пробий гърнето
                      А това за замръзналото гърне е фолклор на чукчите
                      От дупка за борба с ръждата се оказа че е дупка за борба с леда
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Саско или както там ти е името, всичко това моето момче показва, че не те бива дори с търсачката. И иди сега си пробий гърнето
                        А това за замръзналото гърне е фолклор на чукчите
                        От дупка за борба с ръждата се оказа че е дупка за борба с леда
                        Като не говориш с мен, защо непрекъснато ме апострофираш?

                        Аз споделям опит, пък който както иска да си го възприема.

                        За разлика от това ти не спря да изливаш душевния си мензис във форума.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:02.

                          Comment


                          • #28
                            http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...534ebee3d8d80a

                            http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=81010.0
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                              Лорде, аз ти написах да се включваме само в краен случай - когато е застрашен живота на някой колега.
                              Просто приеми, че за пореден път съм прав.
                              И наздраве!
                              Да, така смятам да постъпя. В крайна сметка чуждите коли не ме касаят.
                              Забелязал ли си когато на някой не му достига ай кю - то за достоен отговор как почва да говори глупости с речник достоен за каруцар? Никого не визирам, да не вземе да се обиди сега някой.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #30
                                ...
                                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:02.

                                Comment

                                Working...
                                X